FANDOM

Flutter Money (z ang: Trzepotanie Pieniędzy) — Pegaz, klacz, OC użytkowniczki SunnyDash57.

Wygląd Edytuj

Grzywa i Ogon Edytuj

Grzywę i ogon ma różową i ma długie włosy.

Oczy Edytuj

Oczy ma takie jak Fluttershy tylko o kolorze niebieskiego.

Sierść Edytuj

Kolor sierści ma zieloną i jest pegazem.

Znaczek Edytuj

Jej znaczkiem jest motyl i jeden worek pieniędzy.

Charakter Edytuj

Strach Edytuj

Boi się myszy i burzy.

Radość Edytuj

Bardzo rzadko się uśmiecha, ale najbardziej się uśmiecha, kiedy dostanie prezent.

Nieśmiałość Edytuj

Jest nieśmiała. Przed innymi kucykami się nie odzywa słówkiem. Raz była na scenie i było Ok, bawiła się świetnie, śpiewała. Ten koncert wydarzył się w jej wieku szkolnym i została uznana za fajną piosenkarkę w szkole.

Historia Edytuj

Narodziny Edytuj

Urodziła się w Ponyville. Rodzice klaczki zarabiali pieniądze, a Flutter Money zaciekawiło jej to. Flutter Money wskazuje rodzicom pieniądze. Rodzice zrozumieli, że ona chce pieniądze. Matka Flutter Money mówi ,, Nie córeczko, to nie dla ciebie. Ojciec mówi matce Flutter Money, że ona tylko chce zobaczyć, co to jest. Po chwili matka się zgodziła i dała córce pieniądze. Córeczka ucieszyła się i bawiła się pieniądzmi. Następnego dnia było wszystko dobrze i jak pozostałe dni.

Dzieciństwo Edytuj

Poszła z rodzicami na plac zabaw. Poszła się bawić jak inne bawiące się kucyki. Jednak zauważyła, jak jeden kucyk się przewrócił. Flutter Money podeszła do kucyka spytać, czy nic ci nie jest. Jednak kucyk, który się przewrócił odpowiada, że nie i biegnie się bawić. Klaczka biegnie do rodziców się spytać, czy pójdą na lody. Rodzice mówią, że nie mają pieniędzy. Ojciec powiedział jej , czy chce latać. Flutter Money się ucieszyła. Nie wiedziała, że ma skrzydła, nie zauważyła ich. Pegazka lata po placu zabaw. Po chwili zmęczyła się lataniem i poleciała na ziemie. Flutter Money poszła już z rodzicami do domu, bo ją wołali. W następne dni było ok.

Historia znaczka Edytuj

Była sama w domu, ponieważ jej matka jest na imprezie, a ojciec wyjechał. Klaczka wyszła na dwór. Poszła patrzeć na drzewo. Jednak z drzewa wylatują motyle. Flutter Money mówi, że są piękne. Chciała je złapać, ale nie złapała. Jednak jeden z motyli daje jej pieniądze i to worek pieniędzy. Klaczka zrzuciła pieniądze w górę. Po chwili pegazka zdobywa swój znaczek. Jest to motyl i worek pieniędzy.

Wiek nastoletni Edytuj

Gdy klaczka stała się nastolatką, stała się spokojniejsza. I tego dnia poszła na miasto. Kupiła cukierki i tort, ponieważ jej matka ma urodziny. W domu Flutter Money była impreza. Flutter Money nienawidzi imprez, więc nie imprezowała z nimi. Była w pokoju sama. Gdy impreza się skończyła, klaczka idzie na dwór. Spokojna poszła do parku. Zauważyła, że się błyska. Flutter Money bardzo się boi i ucieka do domu. Niestety, zgubiła drogę do domu. Klacz poszła obok drzewa patrzeć, jak się błyska. Jednak po burzy pojawiła się tęcza. Flutter Money się ucieszyła na widok tęczy i leci na górę zobaczyć, gdzie jej droga do domu. Znalazła drogę do domu i leci do domu. Jej następne dni było ok.

Umiejętności Edytuj

Latanie Edytuj

Flutter Money potrafi latać.

Relacje Edytuj

Relacje z rodziną Edytuj

Często spędza czas z rodziną.

Relacje z kucykami Edytuj

Jest nieśmiała przy innych. Nie odzywa się ani słówkiem.

Galeria Edytuj

Flutter Money/Galeria

Cytaty Edytuj

,, Ale ja...

- Gromadki zmartwień

,, Eee, ja najlepszą piosenkarką?! NIGDY!!!

- Nie tylko piosenkarka

Ciekawostki Edytuj

  • Nienawidzi imprez
  • Nie zauważyła, że ma skrzydła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki